niedziela, 10 marca 2013

DARCZYŃCY

BHC Apolandia To program,który budzi skrajne emocje.Zapisałam sie,zarejestrowałam,wysłałam darowiznę.W programie jest kilka znajomych osób,uczciwych,wiarygodnych.Uwierzyli że powstała firma,której celem jest pomaganie ludziom.Apolandia została sprawdzona przez instytucje kontrolujące na sto różnych sposobów.Żadna z instytucji nie dopatrzyła sie oszustwa.w googlach na 10 opinii 9 jest bardzo pozytywnych.Biznesmeni dziwią się że powstała taka firma ,która prowadzi akcje charytatywne.Jest to niezrozumienie tematu.Włascicielka prowadzi normalny biznes, za 31zł opłaty rejestracyjnej prowadzi system pomocy ,to nie biznes jest dziwny ani świadczone usługi tylko temat.Trzymając się zasady:NIE INWESTUJ WIĘCEJ NIZ GOTÓW JESTEŚ STRACIĆ uznałam że kwota jest zupełnie do strawienia,innowacyjna formuła projektu też mi sie podoba.Od lat pomagamy potrzebującym,jesteśmy zaprzyjażnioną rodziną dla niepełnosprawnej dziewczyny,dbamy o nią,o jej potrzeby,zabieramy z ośrodka na wszystkie święta,na urlop.Wierzę że jeśli w tym programie zbudujemy grupkę wiarygodnych partnerów to będziemy w stanie pomóc wielu osobom,dlatego też gorąco polecam ten program.Poczytaj,zarejestruj się .Moje ID 12500356. Kliknij na pierwsze słowo tego postu BHC Apolandia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz