piątek, 29 czerwca 2018

WYTRWALI ODNOSZĄ SUKCESY..KAŻDY MOŻE

W CZASACH KIEDY NIC NIE JEST NORMALNE,KIEDY
CIĘŻKO PRACUJĄCY MĄŻ I TATUŚ NIE JEST W STANIE
UTRZYMAĆ RODZINY,KIEDY EMERYCI DOSTAJĄ WYBÓR ALBO OPAŁ NA ZIMĘ ALBO LEKI A DZIECI SPĘDZAJĄ WAKACJE W DOMU ,SZUKAMY SPOSOBU NA DODATKOWY DOCHÓD .JEDNĄ Z MOŻLIWOŚCI
JEST ZNALEZIENIE PRACY W INTERNECIE.PROPOZYCJI JEST wiele,jedne lepsze inne gorsze i nie jest wcale łatwo wybrać odpowiednią ofertę dla siebie.Pełni wiary i entuzjazmu podejmujemy współpracę z firmą i wkrótce okazuje się że więcej inwestujemy niż mamy szansę zarobić.Rezygnujemy i szukamy następnej firmy i następnej i następnej,powoli tracimy wiarę i entuzjazm,dochodzimy do wniosku że to nie działa że się  nie da.Możemy tego uniknąć przyjmując założenie że to będzie zawsze sprzedaż,może nie osobista,raczej poszukiwanie klienta dla firmy.Najlepiej na początku napisać jakiej firmy szukamy jakie mamy oczekiwania i co nas absolutnie nie interesuje.Ja sobie napisałam  kilka punktów i twardo się ich trzymając wybrałam dwie firmy .Nie będę o nich pisać ,wkleję linki z wcześniejszych postów
Idealnych biznesów nie ma ale te,które wybrałam są po prostu dobre i z całą odpowiedzialnością polecam je każdej osobie szukającej pracy,mają jedną wadę TRZEBA POPRACOWAĆ
jest  to proces,drabina po której sie wspinamy ale wiemy po co.Pomogę każdej zainteresowanej osobie.

2 komentarze:

  1. Otwierając swój biznes korzystałam z usług firmy necon (tu macie ich stronę https://goo.gl/maps/g9B922FvZHy) Pomogli mi stworzyć całą identyfikację wizualna i całkiem nowy i ciekawy brand. Dobry wizerunek firmy jest nieoceniony jeśli chcemy zabłysnąć na rynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane :) Prowadząc sprzedaż online, warto zadbać o obsługę finansową. Tutaj najlepiej sprawdzi się doświadczona firma, taka jak https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online Na pewno sprosta Twoim oczekiwaniom.

    OdpowiedzUsuń