środa, 20 marca 2013

Programy partnerskie na forach o zarabianiu...

Do najprzyjemniejszych zadań związanych z zarabianiem w internecie należą rozmowy na ten temat na forach.Dla mnie jest to potwierdzenie że to co robię ma sens i jest to też informacja o tym jak wiele osób interesuje się wykorzystaniem internetu do osiągania dochodów.Jedni sobie radzą inni są na początku drogi(bardzo dobrej drogi).Czytając te wszystkie posty czuję się świetnie ,bo na ogół wiem więcej.Moje samozadowolenie ulatnia się jak powietrze z balonika bo spotkałam mistrza w pracy przez internet.Mam nadzieję że zechce mnie poduczyć.Czyli bez wymądrzania się : 1)-Internetowego biznesu trzeba się nauczyć 2)-Uczymy się wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia 3)-Korzystamy ze wsparcia firmy oraz grupy 4)-wszystko,czego się nauczyliśmy ,dokładnie przekazujemy osobom zaproszonym 5)-bierzemy udział w szkoleniach i (doprowadzamy)zapraszamy znajomych Punktów jest jeszcze pięć ale o tym póżniej.Na forum o zarabianiu jest kilka wątków o jednym wspólnym wyrazie"opłaca się/"Śmieszne pytanie,gdybym miała ogromny spadek po dziadku,albo jakiś inny majątek lub talent jakiś niebywały to pewnie nie opłaca się.Jestem jednak przeciętną emerytką ,na dodatek z pierwszą grupą niepełnosprawności,z zerową szansą na inny dochód ,więc mnie się opłaca i nauczyć się chociaż nie było lekko i przysiąść się do internetu,mimo wielu niepowodzeń.OPŁACA SIĘ!!!.3/4 wątków załatwione.Pytanie następne to były reklamy.Za samo umieszczenie reklam nie płacą,płacą za skuteczność.Odpowiedż jest jedna.Reklama bardzo się opłaca ale reklama własnej działalności.Pomyśl przez chwilę czy lepiej promować Darczyńców i GVO i inne firmy,z każdego biznesu mieć jakiś dochód,czy czekać na 1-euro z firmy,której nazwa padła na forum.Miałam reklamy tej firmy na blogu,nawet przy większym ruchu nikt w te reklamy nie klikał.Teraz mam wesolutki walutomat,świetna sprawa ale moi goście nie przychodzą przyglądać się reklamom,tym bardziej że nie są powiązane z tematem.Jest taki fajny,kolorowy,sama go sobie umieściłam i" se jest"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz