poniedziałek, 27 marca 2017

NARZĘDZIA

Wiemy już  że jest realna możliwość zaspokojenia naszej potrzeby,podjęliśmy decyzję pilota
Żeby nie wiem co wystartujemy i dolecimy do upatrzonego celu,jesteśmy" zwarci i gotowi"
Ale od czego zacząć ?Mamy w internecie porady,szkolenia,jedne bezpłatne,inne trzeba kupić.Nie wiemy co będzie dla nas przydatne a co będzie wyrzuceniem pieniędzy.
Wiemy już że do realizacji naszego zamierzenia potrzebne są narzędzia i oczywiście ktoś,kto krok po kroku pokaże jak je stosować
Szukamy więc programu,systemu i wybieramy ten,który najbardziej odpowiada naszym potrzebom.
Wybór jest również uzależniony od naszej wiedzy i doświadczenia,np grafikowi nie jest potrzebna pomoc w stworzeniu strony www.Handlowcom nie jest potrzebne  szkolenie z technik sprzedaży.Mnie  są potrzebne  szkolenia i pomoc w zakresie stosowania narzędzi,przeszukałam internet w poszukiwaniu konkretnych instrukcji,owszem są,tylko nie ma instrukcji jak je wszystkie zgrać aby spełniały swoje zadanie.To tak jak upieczenie tortu bez przepisu ,składniki są podane ,możesz je przygotować ale to nie stworzy ci tortu,to tylko składniki.materiał mało przydatny dla twojego celu.
Musisz mieć przepis.
po żmudnych poszukiwaniach znalazłam taką firmę i taki przepis i taką pomoc jakiej szukałam to FAST PROFIT
posiada rewelacyjny system,korzysta z określonych narzędzi i obiecuje "na bank"że cię tego nauczy.
Skończyły się dla mnie poszukiwania,pierwszy,najważniejszy etap do realizacji mojego celu mam zrealizowany.Zaczyna się dla mnie etap drugi ,można go nazwać "nauka i zarabianie"
mam dokładnie sprecyzowany plan działania,tak..plan..
marzenie bez planu to tylko mrzonka ,nie mająca szans na spełnienie
O planach,realizacji i efektach w kolejnym wpisie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz