poniedziałek, 31 lipca 2017

KOWALSKI MIAŁ RACJĘ...

FAST PROFIT okazał się niewypałem.Nie dostałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania,nikt nie rozwiał moich wątpliwości wyrażonych również  na tym blogu(okiem Kowalskiego)-

-babciapracuje.blogspot.com/2017/04/okiem-kowalskiego.html
nie chcę oceniać firmy ale myślę że albo była przemyślana strategia.
parę osób umówiło się że zarobi szybko, sprzedając produkty firm partnerskich obiecując pomoc,duże dochody itd..
Stworzyli skuteczną kampanię reklamową,zebrali pieniądze od tych,którzy im uwierzyli i cisza...nikt nie przejmuje się rzeszą zwerbowanych osób.Działania setek naiwnych to były czynności pozorowane ,służyły tylko grupie założycielskiej.

Może też być tak,że pomysł był ale totalnie niedopracowany i wszystko padło.

Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem ,trzeba wyciągnąć wnioski i rozglądać się dalej

3 komentarze:

  1. KUPIŁAM "SIEDMIOMINUTOWY TRENING"ALE DO DZIŚ GO NIE MAM ALE JA GO ZNAJDĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dalem sobie spokoj z fast profit po miesiacu. Zero konkretow, jedynie co to kup kup kup...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ile żab trzeba pocałować zanim trafi się na na zaczarowaną królewnę..
      Tu jest tak samo ale kiedy zaliczysz określoną ilość"niewypałów"
      zyskujesz wiedzę,cenną bo opartą o własne doświadczenie.
      Błędem jest rezygnacja z planów ,marzeń,celów..
      to wszystko ma pozostać ,zmienić się ma jedynie nazwa firmy.
      Ja dziś dostałam paczkę z Melaleuca,zamówiłam sporo środków do utrzymania czystości bo i tak trzeba je kupować więc jeśli się da i można to czemu nie miała bym na tym zarabiać.
      to co sprawdziłam jest bardzo dobre,nie powiem że najlepsze bo nie znam wszystkich firm i wszystkich środków ale na tyle dobre i korzystne cenowo że bardzo mi się opłaca i jeszcze dostałam bonus-zwrot 64 zł i fajnie,pozdrawiam

      Usuń