sobota, 21 kwietnia 2012

OSWOIĆ INTERNET

Dostałam laptopka od córki na gwiazdkę, żebym zimą miała zajęcie urządzenie całkiem mi obce, nie miałam pojęcia jak to chodzi i co mam z tym zrobić. Najpierw znalazłam forum dla pań w moim wieku, mogłam sobie porozmawiać ale zanim wyszukałam potrzebne litery i napisałam post to mnie wylogowało, jak się logowałam to zjadało mi post, ciężko było ale z czasem nabrałam wprawy, potem logowałam się na fora biznesowe, traktujące o mlm. nauczyłam się wyszukiwać potrzebne informacje, potem wklejając obrazki i teksty i zaczęłam myśleć że może uda mi się wykorzystać Internet do pracy, dziwne to dla mnie ,przyzwyczajona do spotkań twarzą w twarz mam raptem nawiązywać kontakty z ludźmi , których nie znam. Powstał dylemat jak wybrać projekt do zarabiania, jak sprawdzić czy jest prawdziwy, zastanawiałam się czemu tyle ludzi klika w jakieś banery i zarabiają najwyżej na lody, wypełniają ankiety i nie mają nic. Postanowiłam sprawdzić kilka propozycji i nie wypadło to ciekawie, ponadto szukający pracy w Internecie tak naprawdę wcale nie szukają pracy a okazji, najwięcej zgłoszeń jest tam gdzie nie trzeba nic robić a ktoś (bliżej nie wiadomo kto bo nie ma umowy) płaci Ponad 2 zata bujałam się po różnych, najczęściej nieprawdziwych propozycjach i jednocześnie sie uczyłam pracy z komputerem. Dziś chociaż wielu rzeczy jeszcze nie umiem, mogę już zacząć zarabianie bo zdobyłam wiedzę czego szukać i jak  wybrać projekt w którym jest największe prawdopodobieństwo osiągnięcia zadowalających dochodów. W kolejnych postach napiszę czego z pewnością nie będę robiła i dlaczego, może się to przyda innym , szukającym pracy w Internecie

1 komentarz:

  1. kurcze,żle się będzie czytać.prawie godzinę usiłuję zmienić kolory tła i liter i nie wychodzi.Jasno z tego wynika że jeszcze dużo muszę się nauczyć

    OdpowiedzUsuń