wtorek, 9 maja 2017

KAPSUŁKA ,KTÓRA CZYNI CUDA..

Czytając artykuły i opracowania naukowe na temat leczenia chor Parkinsona dowiedziałam sie że leczenie możliwe jest jedynie na poziomie komórki,czyli trzeba zadziałać tak aby komórki porażone markerem parkinsona "wymieść"a co się da naprawić to naprawić.
ZNALAZŁAM..
Suplement o nazwie LAMININE(laminaj) firmy LIFE PHARM GLOBAL.Działanie tego produktu jest proste,są to aminokwasy,które "budzą' uśpione  nasze komórki macierzyste a te "naprawiają" zmienione chorobą komórki w naszym organiźmie.Nie jest to suplement  na chorobę nerek,wątroby,płuc itd..Jest to produkt naprawiający komórki.Przeczytałam wszystko co na ten temat istnieje w internecie,spędziłam wiele godzin na sprawdzaniu wyników badań i zamówiłam LAMININE.Na ogół dosyć sceptycznie odnoszę się do "cudownych"suplementów,które zazwyczaj są bardzo drogie ,a tak naprawdę zgodnie z wymogami UE mogą mieć do 20% substancji biologicznie czynnej,czyli płacimy sporo pieniędzy za preparaty,które z całą pewnością nie zaszkodzą a pomagają głównie sprzedawcom tychże cudownych specyfików
W tym wypadku jednak z całą odpowiedzialnością mogę potwierdzić.Jest to kapsułka ,która czyni cuda.
O moich doświadczeniach w następnym wpisie..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz